Subject: Särevere hüdromeetriajaama liitumine elektrivõrguga 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa teel Mäekülas, Paide linnas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 15:14:29 +0200

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Särevere hüdromeetriajaama liitumine
elektrivõrguga, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee, Mäeküla, Paide linn,
Järva maakond”, mille käigus paigaldatakse liitumiskilp 2
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee (56504:001:0640) kinnistule seoses tulevase
hüdromeetriajaama liitumise pärast elektrivõrguga.

Lugupidamisega

Egert Siigur

OÜ Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.